Davide Ringon és Sam Bird egy harmadik helyet ünnepelhetett Spa-ban, amit a GTE Pro kategóriában értek el a WEC szezonnyitóján a Ferrari 488 GTE-vel.
A versenyzők közül Ringon azonban nem elégedett a dobogós helyezéssel, amit nagy csatában szereztek meg. A verseny záró szakaszában egy Safety Car fázis nagyban segítette a csapatot a dobogós helyezés elérésében, és Ringon nagyon realista módon látja csapata erejét.
“A dobogó csak a biztonsági autónak és a tökéletes stratégiának köszönhető, de nem csaphatjuk be magunkat. A legkeményebb gumiabroncsokat választottuk, mert tudtuk, hogy a verseny záró szakaszában csak ezekkel lesz esélyünk. Elkezdtünk használt gumikat feltenni és sikerült a csoporttal maradni, a végére új gumiabroncsokat tudtunk menteni, így sikerült megvernünk a Porschét. Nem volt könnyű, mert Lietznek jobb volt a kigyorsítása, mint nekem. Többször is mellé húztam, végül jobb gyorsulást értem el a gumik miatt, így aztán nyertem ezen a helyzeten. Sajnálom, hogy olyan kemény megmozdulással éltem, Lietz egy nagyszerű versenyző és az egyik barátom, de abban a pillanatban nem tehettem másképp.” – magyarázta hosszasan a helyzetet Ringon.
Ringon sürgeti az FIA vezetőit hogy a GTE Pro kategóriában állítsák vissza a BoP (Balance of Performance) teljesítményeket, mielőtt a mezőny Silverstone-ban egy újabb hatórás versenyen csapna össze augusztusban.
“Remélem, hogy az FIA és az ACO képesek egyensúlyba hozni a dolgokat, mert a Ford és a Porsche túl gyors volt számunkra, és a sarkunkban van a BMW és az Aston Martin is.” – mondta a Ferrari versenyzője.