Ahogy azt már megszokhattuk, ismét egy újítással veszi kezdetét a fiatal tehetségeket felkaroló Hankook Racer Cup 2018-as idénye. Az ötödik szezonjára készülő sorozatban a jól megszokott Swiftek mellett egy új márka is helyet kap, az E30-as BMW „személyében”.
A korábbi tapasztalatok szerint, amikor Lotusok is versenyeztek a sorozatban, további izgalmakat hozott a széria. Természetesen az erőkülönbségek miatt a Swiftek és a E30-as BMW-k külön értékelésben szerepelnek majd, de mindenképpen színesíteni fogják a mezőnyt.
A nyitó futamuknak a Hungaroring ad otthont, azonban most nem akármilyen környezetben, hiszen a WTCR (a WTCC és a TRC összeolvasásából létrejött világkupa) hazai futamának betétfutamaként kezdik meg a szezont. Óriási dolog ilyen hatalmas nézőközönség előtt versenyezni, éppen ezért törekednek arra a márkakupa rendezői, hogy mindig valamilyen rangos esemény keretein belül rendezzék futamaikat. Nem beszélve arról, hogy a világkupában több magyar résztvevőért is szurkolhatunk, leginkább azért a Michelisz Norbertért, aki a kezdet kezdetén maga is versenyzett Swifttel.
A folytatásban egy ismeretlen pályán, a Red Bull Ringen mérik össze erejüket a Hankook Racer Cup résztvevői, ahova a magyar bajnokság részeként látogatnak majd el. Az új aszfaltcsík kihívásai a márkakupa indulóira mindenképpen újdonságként hatnak majd. Az év második felében a versenynaptár az ismert helyszíneken, a jól megszokott forgatókönyv szerint zajlik, augusztusban a Slovakiaringre látogatnak, amit a profik is az egyik leggyorsabb pályaként tartanak számon, szeptemberben Brno-ban versenyeznek, végül a szezon a háromfutamos Hungaroringgel zárul.
A mezőnyben a Swifteket a jól megszokott versenyzők irányítják, míg az E30-as autók volánjánál új arcokkal találkozhat a közönség a már ismert Hankook Racer Cup-os designban. Csupán pár napot kell várnunk és indul az első két futamos hétvége a Hungaroringen!
Forrás: Just Creative