A Ferrari, mint vendéglátó

A Ferrariról írni nehéz dolog, mert nincs nap, hogy ne jelenjen meg valami hír róluk. E pár sor megpróbálja bemutatni a Ferrarit egy másik szerepben. A cég az autógyártás és az autósport legendás szereplője, de nem csak e kettőben remekelnek, a vendéglátásukban is a tökéletességre törekednek.

A Ferrari Challege Europe sorozat már több alkalommal is ellátogatott hazánkba, igaz, nálunk a többség úgy ismeri, hogy Ferrari Racing Days. A sorozat több alkalommal volt látható a Hungaroringen és tavaly a Balaton Parkot is feltérképezték a csapatok. Az eseményekről mi is beszámoltunk az elmúlt években és a fotóink között feltűnt a paddock területen egy patinás épület.

Az étterembe beléphetnek a csapatok tagjai, a versenyzők, Ferrari kliensek, a VIP vendégek, a pálya szervezőcsapatának tagjai és a sajtó munkatársai is élvezhetik a Ferrari vendégszeretetét. Volt szerencsénk két alkalommal is élni a lehetőséggel, 2022-ben a Hungaroringen, majd 2024-ben a Balaton Parkban. A szokásos média pass és a pályára belépésre jogosító mellény mellé ezúttal egy étkezési jegy is jár.

Az étkeztetés két lépcsőben zajlik, ezzel elkerülve a tömeg feltorlódását. A személyzet elegánsan feketében feszít és mindenkinek megvan a maga helye, udvariasak és mosolyognak. A pultoknál különböző ételekből választhatunk, többségében természetesen tészta adja az alapot. Ezekhez különböző mártások, sajtok és húsok választhatók, de természetesen a pizza pultot sem felejtették otthon. Ásványvizek hűtve külön tárolókból vehetők el, ha már kiválasztottuk az ebédünk, desszertként pedig sütemények és gyümölcsök is választhatók. Amint üres egy tányér, vagy kiürül egy üveg, már érkezik is a pincér és mielőtt letakarítaná az asztalt megkérdezi, hogy hozhat-e még valamit? A falakra szerelt tévékben a sorozat összefoglalóit adták, vagy egy olasz sport csatorna adása volt műsoron.

Az ebéd után nem maradhat el a kávé, amit frissen készítenek és olyan erős, hogy “megáll” benne a kanál.

A tömeg jön és megy, mindenki végigjárja a pultok sorát és kiválasztja, amit szeret. Asztalra nem kell várni, amint üres lesz egy, máris ott a pincér, aki teszi a dolgát. A két lépcsős étkeztetés nem véletlen: nincs torlódás, nincs elégedetlen vendég, aki asztalra vár. Zökkenőmentes a folyamat, aminek minden eleme arról szól, hogy a vendég elégedetten távozzon!

Mi minden alkalommal elégedettek voltunk, köszönjük Ferrari! Grazie mille!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük