Amikor a Mercedes 2017 nyarán bejelentette, hogy 2018 után kilép a DTM-ből, elkezdődött a gyártók keresése. A japán Super GT sorozattal már felvette a kapcsolatot az ITR, majd “B tervként” felvetődött, hogy a Class One-t mellőzve GT autókkal versenyeznek majd a bajnokságban.
Az Opel 2000 és 2005 között már részt vett a DTM küzdelmeiben és az első évükben második lett Manuel Reuter az Opellel. Hogy mennyire reális a cég visszatérése a sorozatba? Jelenlegi helyzetükben kisebb gondjuk is nagyobb annál, mint, hogy a motorsport programon gondolkodjanak.
“Az Opel prioritása a túlélés, ez jelenleg a legfontosabb szempont. Ha a cég forgalma (bevétele) megenged egy motorsport programot, akkor már lesz értelme beszélni erről.” – mondta Carlos Tavares, a PSA vezérigazgatója.
Az Opel motorsport programja nagyon szerény, mint arról már beszámoltunk, egy esetleges WRC program indításának lehetősége is csak akkor kerülhet szóba, ha a cég anyagilag stabilizálódik. Így a DTM-be való visszatérésének esélye is igen csekély, és 2020 előtt biztosan nem kerülhet rá sor.