Mint arról már korábban beszámoltunk, a DTM vezetősége felújította kapcsolatát a japán Super GT sorozat promóterével és azon dolgoznak, hogy közös szabályrendszert, és a bajnokságok közötti átjárhatóságot biztosítsanak egymásnak.
Legutóbb olyan hírek kaptak szárnyra, hogy megrekedtek a tárgyalások és a japán fél eláll az együttműködéstől. A helyzet azonban megváltozott, amiről Gerhard Berger, az ITR vezetője örömmel számolt be.
“A közös szabályozásról beszélünk és biztos vagyok benne, hogy megtaláljuk a megoldást; nagyon közel állunk hozzá. Több irányú tárgyalások ezek, az egyik ilyen egy közös platform létrehozása az újonnan érkezők számára, a másik pedig A Super GT-vel való jó kommunikáció.” – mondta Berger.
Természetesen a Super GT vezetőit is megkérdezték, hogy állnak a tárgyalások a DTM vezetőivel?
“Jelenleg nincs döntés…a GTA (GT Association) és az ITR azonban folytatja a tárgyalásokat.” – áll a sajtóközleményben.
A BMW és az Audi még egy átmeneti, 2019-es szezont is eltudna képzelni, amikor a mezőnyt az ő autóik alkotnák. Berger azonban nem adja fel, és a japánokkal folyó tárgyalások mellett már több prémium gyártót is megkeresett a Mercedes pótlására. Arról azonban nem szivárgott ki több információ, hogy kik voltak ezek és a tárgyalások milyen eredménnyel zárultak.